Mobile Sales Force Automation | Merchandising | GNF Video Case Study

  1.   1. Ποια είναι η GnF
  2.   2. Οι πωλητές σήμερα
  3.   3. Πωλήσεις σε έκθεση
  4.   4. Ηλεκτρονικό Κατάστημα - B2B
  5.   5. Το λογιστήριο
  6.   6. Διεύθυνση Πωλήσεων
  7.   7. Η συνεργασία με τη Regate;

«...η Regate μας έδωσε τη δυνατότητα να γίνουμε πολύ γρήγοροι στην έκθεση, αυξήσαμε τις παραγγελίες, ο πελάτης on-the-spot γνωρίζει τα αναμενόμενά μας αλλά και τα δικά του backorders ... μας έκανε πολύ εύκολη τη ζωή στην έκθεση!»

Η ανάγκη

  • • Αντικατάσταση μη λειτουργικής mobile λύσης από τρίτο προμηθευτή
  • • Ταχύτατη ανίχνευση πελατών και προϊόντων
  • • Φωτογραφικός Κατάλογος Ειδών
  • • Αναμενόμενα από Παραλαβές της Εταιρείας
  • • Back-Orders των πελατών στο Tablet
  • • Παραγγελιοληψία μέσω on-line B2B συστήματος
  • • Reporting για Διευθυντές πωλήσεων

Η λύση της Regate

  • • Οικονομικά Συμφέρουσα Πρόταση για αντικατάσταση της παλιάς μη λειτουργικής λύσης
  • • Χρήση φθηνού αλλά αξιόπιστου εξοπλισμού
  • • Αυτοματοποίηση όλων των δραστηριοτήτων (πώληση, εισπράξεις) του πωλητή μέσω χρήσης tablet
  • • Έξυπνη παρουσίαση προϊόντων στον πελάτη με τη χρήση φωτογραφικού καταλόγου
  • • Χρήση barcode scanning για παραγγελιοληψία σε εκθέσεις
  • • Εκτύπωση Παραγγελίας σε Mobile Printer ή Desktop Printer από το Tablet
  • • Ενοποίηση συστήματος online B2B για παραγγελιοληψία πελατών με πραγματική εικόνα διαθεσιμότητας προϊόντων

Τα οφέλη

  • • Μικρή συνολική επένδυση στη μετάβαση στο νέο σύστημα
  • • Επιτάχυνση όλων των δραστηριοτήτων των πωλητών (επίσκεψη, παραγγελία, καταχωρήσεις, καταγραφές)
  • • Δυνατότητα για πιο πετυχημένες παραγγελίες
  • • Μείωση των backorders
  • • Σωστότερος υπολογισμός παραγγελιών προς προμηθευτές, με βάση τις ανάγκες των πελατών
  • • Εύκολη προσαρμογή σε νέες ανάγκες των τμημάτων πωλήσεων και λογιστηρίου
  • • Άμεση τεχνική υποστήριξη 24/7

Regate in FacebookRegate in TwitterRegate in Youtube Regate in LinkedIn