Mobile Sales Force Automation | Merchandising | ΠΑΓΚΑΚΗΣ ΑΕΒΕ Case Study

  1.   1. Ποιά είναι η εταιρεία Παγκάκης Α.Ε.Β.Ε.
  2.   2. Ο χαμένος χρόνος των πωλήσεων...
  3.   3. Το νέο σύγχρονο Τμήμα Πωλήσεων...
  4.   4. Η διασύνδεση με το ERP
  5.   5. Η αλλαγή σε νέο Mobile CRM
  6.   6. Εν κατακλείδι...

«...η Regate μας έδωσε την αμφίδρομη αμεσότητα στην πληροφόρηση μεταξύ των τμημάτων της επιχείρησης προκειμένου να γίνουμε πιο γρήγοροι και αποτελεσματικοί στην εξυπηρέτηση των πελατών μας...»

Η ανάγκη

  • • Εγκατάσταση νέου mobile CRM σε αντικατάσταση παλαιού.
  • • Σύνδεση με το Enterosoft ERP σαν να είναι ένα σύστημα.
  • • Λειτουργία σε οποιοδήποτε Android tablet
  • • Ταχύτατη ανίχνευση πελατών και προϊόντων
  • • Πλήρης οικονομική εικόνα του πελάτη χωρίς κλήσεις στη γραμματεία
  • • Αυτοματοποίηση προσφοράς, σε παραγγελία και σε τιμολόγιο
  • • Άμεσο reporting στο τμήμα πωλήσεων και στη Διοίκηση

Η λύση της Regate

  • • Οικονομικά Συμφέρουσα Πρόταση για αντικατάσταση της παλιάς μη λειτουργικής λύσης
  • • Χρήση φθηνού αλλά αξιόπιστου εξοπλισμού
  • • Αυτοματοποίηση όλων των δραστηριοτήτων (πώληση, εισπράξεις) του πωλητή μέσω χρήσης tablet
  • • Καταγραφή στοιχείων CRM όπως ευκαιρία πώλησης, επικοινωνίας και σύνταξη προσφοράς απευθείας από το Regate Effective στο Tablet
  • • Μετασχηματισμός mobile προσφοράς εντός της διαδικασίας του ERP στο τμήμα πωλήσεων

Τα οφέλη

  • • Μικρή συνολική επένδυση στη μετάβαση στο νέο σύστημα
  • • Επιτάχυνση όλων των δραστηριοτήτων των πωλητών (επίσκεψη, παραγγελία, καταχωρήσεις, καταγραφές)
  • • Δυνατότητα για πιο πετυχημένες παραγγελίες
  • • Ολοκληρωμένη παρακολούθηση προσφοράς κατά την εκτέλεσή της σε μια ή περισσότερες παραγγελίες
  • • Μείωση των backorders
  • • Σωστότερος υπολογισμός παραγγελιών προς προμηθευτές, με βάση τις ανάγκες των πελατών

Regate in FacebookRegate in TwitterRegate in Youtube Regate in LinkedIn